Ρωσία και Ελλάδα θα συστήσουν οργανισμό παρακολούθησης της κατάστασης των Χριστιανών στην Μέση Ανατολή

russia-greece-730x415

Στο συνέδριο με θέμα «Θρησκευτικός και πολιτιστικός πλουραλισμός και ειρηνική συνύπαρξη στη Μέση Ανατολή» στην Αθήνα, συμμετείχαν θρησκευτικοί ηγέτες, υπουργοί Εξωτερικών από πολλές χώρες και βουλευτές.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν επίκαιρα θέματα της τρέχουσας κατάστασης και ο ρόλο της Ορθοδοξίας στην περιοχή της Μέσης Ανατολής αλλά και παγκοσμίως.

Ο πρόεδρος του Διεθνούς Ιδρύματος για την Ενότητα των Ορθοδόξων Λαών, Σύμβουλος της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης της Ορθοδοξίας Valery Alekseev, δήλωσε από ρωσικής πλευρά ότι «στο συνέδριο αυτό τονίστηκε το γεγονός ότι η ορθοδοξία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο παγκοσμίως , εφιστώντας την προσοχή στο πρόβλημα των Χριστιανών στην Μέση Ανατολή. Το κύριο όμως θέμα σύμφωνα με τον ίδιο ήταν ότι θα ήθελε να δει και άλλα τέτοια φόρουμ , τα οποία να λάβουν συγκεκριμένες λύσεις, αναφέρει το πρακτορείο ειδήσεων RIA Novosti.

Όσον αφορά το ζήτημα του κατά πόσον η ρωσική πλευρά θα συμμετάσχει στην πρωτοβουλία του Υπουργού Εξωτερικών της Ελλάδας,Κ. Νίκου Κοτζιά, σχετικά με την δημιουργία ενός διεθνούς οργανισμού για την παρακολούθηση της κατάστασης στη Μέση Ανατολή, ο Alekseev είπε: «Νομίζω πως ναι. Σε κάθε περίπτωση, χωρίς την προσοχή μας σε αυτό το ερώτημα το πρόβλημα θα συνεχίσει να μεγαλώνει».

Πρόκειται για την πρώτη κοινή δράση σε αυτό το ζήτημα ανάμεσα στην Ελλάδα και την Ρωσία, κάτι που αποτελεί μια καλή αρχή και σε άλλα ζητήματα.

Το συνέδριο, που διοργανώθηκε από το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών στην Αθήνα, είχε την συμμετοχή πολλών υψηλόβαθμων θρησκευτικών ηγετών, συμπεριλαμβανομένου του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, υπουργών Εξωτερικών πολλών χωρών και βουλευτών, δεν κατέληξε σε συγκεκριμένο αποτέλεσμα, εκτός απ’ο την απόφαση του Έλληνα ΥΠΕΞ.

Οι ξένοι υπουργοί και βουλευτές από άλλες χώρες αρκέστηκαν να κάνουν διαπιστώσεις και μόνο αυτές χωρίς να προτείνουν το παραμικρό. Αυτό είναι ενδεικτικό του φόβου των ξένων σε ότι είναι χριστιανικό και δίκαιο. Αν ήταν π.χ κάποια άλλη περίπτωση όλη η διεθνή κοινότητα θα έστρεφε αμέσως τα «μάτια της» πάνω σε αυτό.

« Πιστεύω ότι το φόρουμ διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο, ακόμη και αν αυτό δόθηκε από το υψηλό επίπεδο των συμμετεχόντων. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι τα προβλήματα τέθηκαν σε ανώτατο επίπεδο, στο υψηλότερο κλιμάκιο της Ορθοδόξου κόσμου μας. Πρόκειται για μια σειρά από θέματα όπως το ζήτημα της καταστροφής παμπάλαιων ορθοδόξων ναών, και το ζήτημα των του διωγμού των χριστιανών. Εκφράστηκαν επίσης προσεκτικά οι ανησυχίες ολόκληρου του κόσμου, καθιστώντας το πρόβλημα των χριστιανών σε πραγματική ημερήσια διάταξη, ειδικά με την συμμετοχή των Ορθοδόξων σε αυτήν την διαδικασία », δήλωσε ο Alexeyev .

«Μέχρι στιγμής, όμως μου φαίνεται, ότι δεν παρήχθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις για να βγούμε από αυτή την πολύ δύσκολη κατάσταση. Όλοι οι ομιλητές ορθώς επισήμαναν την καταστροφή και τον όλεθρο στην Μέση Ανατολή για τους χριστιανούς. Στην πραγματικότητα όμως, μιλάμε για μια ανθρωπιστική καταστροφή. Την ίδια στιγμή ΚΑΝΕΙΣ δεν προσκόμισε κανένα ΕΙΔΟΥΣ ΛΥΣΗ. οι συγκεκριμένες προτάσεις , είτε σε διεθνείς οργανισμούς, είτε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν αποτελούν πανάκεια. Αυτό είναι κάτι που θα μπορούσε να ήταν καλύτερο», κατέληξε ο Ρώσος αξιωματούχος, στηλιτεύοντας την στάση των ξένων συμμετεχόντων πολιτικών από την ΕΕ.

Σε ανάλυση από την ιστοσελίδα μας η σύμπραξη Ελλάδος και Ρωσίας σε τέτοια ζητήματα αποτελεί ανάχωμα στα αθεϊστικά σχεδία της ΕΕ και της δύσης . Ο διωγμός των χριστιανών σε ολόκληρο τον κόσμο είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο, για αυτό η Ελλάδα που αποτελεί την κοιτίδα της ορθοδοξίας, και η υπερδύναμη που ονομάζεται Ρωσία, πρέπει να πάρουν πρωτοβουλίες. Είπαμε πρέπει να δημιουργηθεί ένας ορθόδοξος άξονας από χώρες σαν την Ελλάδα, την Κύπρο, την Αρμενία, την Σερβία , την Βουλγαρία και το Μαυροβούνιο. Ένας άξονας ο οποίος θα δρα στον θρησκευτικό, πολιτικό και τέλος στον αμυντικό τομέα έναντι των σχεδίων της «άλλης πλευράς».

πηγή:pentapostagma.gr

katohika.gr

Advertisements

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Ρωσία και Ελλάδα θα συστήσουν οργανισμό παρακολούθησης της κατάστασης των Χριστιανών στην Μέση Ανατολή

  1. ο Ασκοπος

    Σύμφωνα με τους ακόλουθούς του ο Σούφι είναι αιώνιος.Χαρακτηριστικά εξετάζοντας τον Σούφι και τον Νεωπλατωνισμό βρίσκουμε στενές ομοιότητες αναφορικά με την φύση του Θεού, την ψυχή, το σώμα και τις αφηρημένες έννοιες όπως η καλοσύνη, το κακό, ο θάνατος, η δημιουργία. Στο Σούφι ο κόσμος είναι ακριβώς μια εμφάνιση του Θεού. Στην πραγματικότητα, ο Θεός και ο κόσμος είναι «Ένα». Δεν είναι δυνατό να υπάρξουν ο Θεός και ο κόσμος ως χωριστές οντότητες.

    Οι Σηίτες πιστεύουν οτι ο Ιμάμης είναι αλάθητος.Και οτι υπάρχουν μάλιστα και δώεδεκα Ιμάμηδες οι οποίοι προφανώς είναι κα εκείνοι αλάθητοι.Ότι είναι και ο Πάπας στην Καθολική Εκκλησία.

    Επομενως για το θέμα της ακτίστου φύσεως του Κορανίου βγαζουμε το εξης συμπερασμα.Η αναφορά των μουσουλμάνων για την άκτιστη φύση του Κοράνιου είναι λάθος,γιατί να είναι κατι ακτιστο πρεπει να μην έχει σχημα και ορια στο μεγεθος Του.Εδω βλεπουμε ενα Κοράνιο το οποιο έχει πεπερασμένο μεγεθος.Και οτι είναι πεπερασμένο έχει αρχή.Επομενος είναι αδύνατο ένα πεπερασμενο αντικειμενο είτε το Κοράνιο είτε οτιδήποτε άλλο να είναι άκτιστο και άναρχο.

    Παρα το ότι εχουμε σουφιστές που δηλωνουν οι ίδιοι οτι είναι »Θεοί» με την έννοια του απείρου Θεού βλέπουμε και αναφορες ακολούθων του Σουφι οι οποιοι και αυτοί ισχυρίζονται οτι ο Σουφι είναι αιωνιος.
    Οτι ο Σουφι είναι άναρχος.Συνεπως βλέπουμε οτι όχι μονο το Κοράνι είναι άκτιστο αλλα και ο Σούφι είναι αιώνιος και άκτιστος.Επομενως εδω έχουμε αθεϊσμό,γιατί αποδιδουμε χαρακτηριστικά Ακτιστου και Απείρου σε πεπερασμένα απρόσωπα αντικείμενα.

    Εχουμε και άλλες ποικιλες εκφάνσεις του Σουφισμου οι οποίες εκφραζουν εξισου αθεϊστικο χαρακτήρα.Συμφωνα με αυτές τις ποικίλες εκφάνσεις του Σουφισμού ο Θεός και ο κόσμος είναι ένα και οχι χωριστές οντοτητες.Αν ο Θεός όμως είναι ένα με τον κοσμο,τοτε εφοσον ο κόσμος είναι ατελής είναι και ο Θεός ατελής.Αλλη εκφανση του Σουφισμου λεει οτι ο Θεός δημιουργησε τον κόσμο απο ανάγκη.Και εφόσον το σύμπαν είναι κτίσμα,Ο Θεός συνεπως εχει αναγκη απο τα κτίσματα.Η αναγκη ωστοσο είναι πάθος και χαρακτηρίζεται απο έλλειψη και ατέλεια.Ενας Θεός που είναι ενα με τον κόσμο και άρα ατελής ή εχει αναγκη τα κτίσματα τοτε δεν μπορεί να είναι Θεός.

    Συμφωνα με αυτο το παραδοξο βλεπουμε οτι η ατέλεια και η ελλειψη είναι χαρακτηριστικο της πεπερασμένης φύσης.Εδω πάλι εχουμε αθεϊσμό γιατί πρωτον ενω μιλαμε για Θεο ατελή και με αναγκες,στην ουσία αναφερομαστε σε πεπερασμενα οντα στα οποία τελικα αποδίδουμε πάλι χαρακτηριστικά του Ακτιστού και Απειρου.

    Πέρα απο τον Σουφισμο και τον Σηϊτισμο υπάρχει και μια άλλη πλευρα του Κορανιου η οποια μιλαει για ένα Θεό απρόσιτο και απερίγραπτο ο οποιος όμως δεν επεμβαίνει.Εδω εχουμε και πάλι αθεϊσμο.

    Εχουμε εναν Θεό ο οποίος είναι απομακρος και ακοινωνητος με τα πλάσματα Του.Αυτο δείχνει οτι πρωτον οτι ένας τέτοιος Θεός είναι εγωιστής,γιατί δεν επεμβαίνει και δεν φανερώνεται στο πλασμα του.
    Δευτερον ένας Θεός που είναι απροσιτος εχει την αδυναμία να θεώνει.Ενω στην Ορθοδοξία ο Θεός δια των ακτιστων ενεργειών Του ενωνεται με τον ανθρωπο και ο άνθρωπος γίνεται κατα χαριν θέος στον Ισλαμισμό δεν ισχυει κατι τέτοιο.Δεν έχει την δυνατότητα ο Αλλαχ να θεώσει το πλάσμα του και να το κάνει κατα χαριν Θεό.Ετσι διαπιστώνουμε αδυναμία στον Αλλαχ να θεώσει το πλάσμα Του και να το απαλλαξει απο τα πάθη.Και εφοσον ο απρόσιτος και ακοινώνητος ο Αλλαχ δεν εχει την δυνατότητα να θεωσει τον ανθρωπο και να τον απαλλαξει απο τα παθη,τοτε μιλαμε για έναν Άπειρο Θεο ο οποιος εξαρχής δημιουργεί τον άνθρωπο με πάθη.

    Συνεπως ένας Απειρος θεός οπως ο Αλλαχ ο οποιος είναι εγωιστής,αδυναμος και δημιουργει εξαρχής ανθρωπους με παθη δεν είναι Θεός,αλλά πεπερασμενη οντοτητα στον οποιο αποδίδονται χαρακτηριστικα Ακτίστου και Απείρου.Ετσι και σε αυτην την περίπτωση έχουμε αθεϊσμό.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s