ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΑΓΓΕΛΜΑ

Αδερφε σκυφτε και σκεπτικε
Αιμα μου και ψυχη μου
Σε σενα απευθυνω το λογο τουτο
Χρονους πολλους βλεπω το σιδερενιο ζυγο
που σαρακιαζει τη καρδια σου

Σταχτες σκορπαν τα λογια σου
και ανημπορος κοιτας το λιογερμα
του εαυτου σου
Τα ψευτικα τα στολιδια που σου δωσαν
δεινα σου φερανε και δεσμα βαρεια

Γνωριζω οτι δεν εισαι δουλος
κι ας σου βαλαν λαιμαρεια
ανθρωποι χωρις ανθρωπινη
λαλια

Στεκομαι αναμεσα σας
και εγινα ενα με τη γενια σας
Εισαστε απο αρχαια φατρια
που δεν καταθεσε τα οπλα
τα ιερα

Οσο κι αν τρομαζεις
η Ελλας σε καλει
να θυμηθεις την ηρωικη σου καταγωγη
και την λαιμαρεια να σπασεις
με οργη θεικη

Των εχθρων σου ατλαντιων σφετεριστων
να γινεις τιμωρος και τον πλανητη
να ανυψωσεις με των Δελφων
τον Φωτεινο Ηνιοχο
ως οδηγο

Ελλην υιε και κορη του κεραυνου
εσε καλω να αναστησεις τον
Ελληνισμο

Καλη Ανασταση

5 σκέψεις σχετικά με το “ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΑΓΓΕΛΜΑ

  1. Πολίτης Χ

    «Έπρεπε να σκύψω, να σκύψω, να σκύψω. Τόσο που η μύτη μου να ενωθεί με τη φτέρνα μου. Έτσι βολικά κουλουριασμένος, να κυλώ και να φθάσω. / Κανάγιες! / Το ψωμί της εξορίας με τρέφει. Κουρούνες χτυπούν τα τζάμια της κάμαρας μου. Και σε βασανισμένα στήθη χωρικών βλέπω να δυναμώνει η πνοή που θα σας σαρώσει.»

    (Κώστας Καρυωτάκης, Κάθαρσις)

    Μου αρέσει!

  2. Πολίτης Χ

    «Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας, που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά»

    – Οδυσσέας Ελύτης –
    (Εν λευκώ, «Μικρά έψιλον»)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

