Πρεπει να διαλεξεις οχθη, συντομα.

-8-728

Εδω και λιγο καιρο εχουν κατεβει αγγελοι στη γη.

Μη με ρωτας πως το ξερω. Δεν χωραει αμφισβητηση.

Μιλαγα με ενα παλικαρι που ενιωθε αβοηθητος και του ειπα οτι

οπου να ναι θα ερθει βοηθεια, θα δεις τα σημαδια.

Μου απαντησε «πως? εγω ειμαι ασημαντος»…

«Γιαυτο» του απαντησα. Επειδη ηταν ταπεινος. Και επειδη

ενω ειναι μονος του, και διαλεξε οχθη, θα λαβει βοηθεια.

Ειναι πολλοι ακομα που δεν επικοινωνησαν στο dietdel@gmail.com .

Πρεπει να διαλεξεις οχθη συντομα, μετα θα ειναι αργα.

Οι αγγελοι εχουν ερθει αλλα στους πιστους θα εμφανιστουν.

 

6 σκέψεις σχετικά με το “Πρεπει να διαλεξεις οχθη, συντομα.

  1. Arxi

    Μα καλα τωρα εσεις πλακα κανετε εδω;.
    Ρε παιρνετε πληροφοριες απκ καποια ατομα που σχολιασαν εδω και σας ειλαν διαφορα και τοπαιζετε φωτισμενοι;.
    Ιδεα δεν εχετε τι παει να πει φωτισμενος..
    Κοιτα να δεις που ολοξ εχπυν βρει τροπο να εκμεταλευονται τους αδαης.
    Πες μου εσυ που μιλας για φωτισμενους τι θα γνωριζει αυτος που θα ε ει η την γνωση;..
    Τιποτα δεν ξερετε, και απλα κοροιδευετε τον κοσμο.
    Βεβαια ειστε αρκετα σαιτ που προφανως συνεργαζεσται για να βρισκετε θυματα.
    Αν ενας μου πει την γνωση που θα εχει αυτος που θα γνωριζει τα παντα, τοτε θα σας πιστεψω.. Γιατι μονο αυτος μπορει να γνωριζει..
    Αφηστε το δουλεμα και πειτε την αληθεια.. Τι θα γνωριζει αυτος πουεχει ολη την γνωση..
    Αυτο που κανετε ειναι λαθος και αν δεν καταλαβαινετε γιατι, θα το καταλαβετε οταν ερθει η ωρα.
    Ενα ειναι σιγουρο.. Εσεις εδω βρισκετε αναρτησεις που κανουν διαφοροι και εσεις το παιζετε φωτισμενοι.
    Τριχες ειστε.. Οσα ειδα εδω, δεν εχω δει εναν φωτισμενο..
    Αν υπαρχει καποιος να μου πει ποια θα ειναι η γνωση που θα εχει αυτος που θα γνωριζει τα παντα..
    Προσεξτε τι κανενετε γιατι ολο αυτο θα στραφει εναντιων σας, γιατι αυτος που εχει την φωτιση δεν ε ει εντολη να κανετε οτι κανετε εσεις..
    Μην ακουτε τι γταφουν καποιοι γιατι αυτος που γνωριζει τα παντα θα μπορει και να γνωριζει ποια ατομα ειναι φωτισμενα.
    Με ακουτε τι σας λεω;.

    Μου αρέσει!

    1. devamaria1

      αδερφε αν θες να κανεις διαλογο εδω, να λες ενα ενα οτι σε απασχολει, οχι μονολογο. να καταλαβαινει και ο κοσμος που διαβαζει. σε περιμενω, και οχι με ανυποστατες κατηγοριες και

      Μου αρέσει!

  2. Arxi

    Εγω λοιπον που εχω η την γνωση και την δυναμη σας λεω οτι ειστε σπλοι τσαρλατανοι και ο θεος θα σας δωσει αυτο που αξιζετε γιατι στο ονομα του δουλευευε τον κοσμο..
    Συντομα θα καταλαβετε τι λεω, γιατι εχω την δυναμη να το κανω.. Σας βλεπω ηδη..

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

